23 november

Jag kom precis in ifrån en kall promenad. Det är ju fint väder, solen skiner så jag tänkte att jag skulle pasa på innan jag stänger in mig i kyllagret i 8 timmar. Men det var riktigt kallt ute faktiskt.
Jag hann precis hem innan pappa åkte iväg och det var väl tur för jag hade ingen nyckel med mig.

Igår var det först jobb och det var mindre folk än vad vi trodde att det skulle vara och vi var för mycket personal så det blev lite jobb för vissa. Men jobbdagen gick riktigt snabbt ändå. Sen blev det hem till en varm dusch, god mat sen körde jag bror och hand kompis till folkets park. Sen mötte jag och fia upp Danni på hemmakväll. Kvällen spenderades hemma hos Fia med massa godis, en väldigt speciell film, massa prat om gamla minnen och massa skratt. Jag har alltid kul med dom två. Hur ska jag kunna lämna dom och alla andra? Det kommer bli tufft. Vi får ta vara på tiden. Och eftersom jag har jobbat nästan varje dag den här månaden så ska jag berätta att jag fick 3 jobbtider i december. Grattis till mig och jag hoppas att jag får lite extra på Arla.

Jag tänkte vara snäll imorse och köpa tidningen till pappa så han skulle ha nåt att läsa när han kom hem ifrån träningen och sen gjorde jag kaffe också. Men det roliga är att när jag kommer hem ser jag att aftonbladet ligger på borde och jag som köpte expressen. Haha ja ja nu får de dubbelt upp att läsa :)

Jag ska snart åka iväg och jobba 14-22 i kylan och jag hoppas att timmarna rullar på som dom brukar.
Imon är det jobb igen och på tisdag och torsdag är det Dagis :)
Denna veckan ska jag träna och nu orkar jag inte var förkyld längre och träning är ett måste.

Ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Joakim Wennberg

"Snäll" är mitt mellannamn ;) Du verkar ha många jobb?? Tre stycken deltidsjobb?? Men det är bra att du vet vad du vill och klart det kommer att dyka upp en familj...hoppas det gör det snart bara:) Ja, precis som du känner kännde jag så därför det blev 5 jan för min del.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback