19 november

Igår var jag helt säker på att jag skulle börja 10 men jag var ändå tvungen att kolla upp det och såg då att jag började 11. Jag som hade ställt klockan och allt men en timma extra fick jag sova. Sen hann jag gå in och prova klänningen också och den fick följa med hem, så himla snygg :)

Jobbet gick bara bra sen men jag känner att jag inte riktigt är pigg och kry än och jag vill bara att det ska gå över. Jag bytte bort min tid imon så då ska jag ligga i soffan hela dan och kolla på tv och film och krya på mig. Detta ska jag göra med gott samvete. Men det känns dumt att ta bort jobbtider men man måste ju vara frisk också.

Jag har inte tränat på mer än en vecka för att jag har haft den här förkylningen och det gör att jag får ångest för jag vill ju träna ju. Förhoppningsvis blir jag frisk snart så jag kan fortsätta mitt vanliga liv igen.

Nu har jag precis duschat och nu sitter jag framför tvn och sen blir det Greys.

Ha en bra kväll :)

Kommentarer
Postat av: Joakim Wennberg

Okej, ja då kan det ju ta lite längre tid! Vilken organisation ska du sedan åka med?

Jag åker den 5 jan och familjen känns väldigt bra. Under mina funderingar och analyser har jag inte kunnat hitta något negativt med familjen så då ska man väl inte klaga?! :P

Vilken design blev det på den klänningne du köpte? var det någon av de som du hade bild på?

Vad är det du tränar? Hoppas du blir bättre...Dito

Postat av: Joakim Wennberg

Okej, ja då kan det ju ta lite längre tid! Vilken organisation ska du sedan åka med?

Jag åker den 5 jan och familjen känns väldigt bra. Under mina funderingar och analyser har jag inte kunnat hitta något negativt med familjen så då ska man väl inte klaga?! :P

Vilken design blev det på den klänningne du köpte? var det någon av de som du hade bild på?

Vad är det du tränar? Hoppas du blir bättre...Dito

2008-11-19 @ 21:57:59
URL: http://joakimwennberg.blogg.se/
Postat av: Joakim Wennberg

Okej, ja då kan det ju ta lite längre tid! Vilken organisation ska du sedan åka med?

Jag åker den 5 jan och familjen känns väldigt bra. Under mina funderingar och analyser har jag inte kunnat hitta något negativt med familjen så då ska man väl inte klaga?! :P

Vilken design blev det på den klänningne du köpte? var det någon av de som du hade bild på?

Vad är det du tränar? Hoppas du blir bättre...Dito

2008-11-19 @ 22:02:24
URL: http://joakimwennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback