18 november

Jag kom precis hem ifrån jobbet och det gick hyffsat bra idag faktiskt. Men det är inte kul att jobba när man inte är riktigt frisk och jag hade ont i huvudet hela kvällen och det kändes som att jag hade feber. Så att få sluta var efterlängtat.
Innan jobbet gick jag in till Gina för att kolla på den rosa klänningen (fast i svart). Den såg jätte snygg ut men jag hann inte prova för jag skulle börjar jobba och sen får man bara lägga undan över dan så jag får hoppas att den finns kvar imon.

På förmiddan kollade jag på film - Its a boy girl thing tror jag den hette. Den var ungefär som freaky friday och självklart så kunde man fatta slutet men den var rätt bra ändå :)
Jag hade en sån himla bra dröm inatt och jag ville bara somna om så den kunde fortsätta och nu när jag tänker efter så kommer jag bara ihåg delar av den men bra var den.

Nu ska jag ta en dusch och ta bort min ansiktsmask sen är det sängen som gäller.
Imon jobbar jag 10-15.


Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Joakim Wennberg

Hej där...fin blogg du har!! Yes, det ska jag och jag tror och hoppas att det blir kul :D Jag åker den 5 jan....hur går det för din del?

Och ja, klänningarna är fina.....svårt att säga när man ser på bild men gillade nog designen på den svarta mer.

Postat av: carro

Hej!

Ja, det är svårt.. jag är redan i re-match. inne på fjärde veckan. Just nu är jag som sagt väldigt förvirrad, så vet inte alls hur det slutar. Dock lutar det lite mer åt att jag drar hem. Men det kan ju ändras snabbt ;)

Du då, har du pratat med någon familj på det senaste?

2008-11-19 @ 01:32:35
URL: http://ccaarro.blogg.se/
Postat av: carro

Nej, men det funkade inte med familjen bara.. vi kom inte överens. Har pratat med min area director också och hon säger att det är jättefå familjer som söker överhuvudtaget just nu.. det är ju snart jul osv.. så jag åker nog hem ändå. Självklart vill jag jättegärna vara kvar, men dock börja jag tvivla på om jag vill vara kvar och jobba som Au Pair. Och skulle det nu vara så att jag ångrar mig när jag åker hem, så går det ju att åka tillbaks! :)

Vad jobbigt att de inte kan gå över till din organisation då! Vilken är det du har? Hoppas det löser sig :)

2008-11-19 @ 17:56:27
URL: http://ccaarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback