14 november

Kan det inte bli fint väder snart? Det är så himla tråkigt när det är sånt här väder.
Idag var vi ute med barnen i 2 timmar och det var kallt, regnade och de blev blöta, sandiga och kalla. Men de klagade inte ändå men vissa ville gå in och jag förstår dem. När barnen vilar och lyssnar på bamse, ariel och allt vad det är blir det svårt att hålla ögonen öppna. Efter jag slutat gick jag hem som jag sa och det tog bara 30 minuter och jag som ville att det skulle ta längre tid men jag kände mig rätt duktig ändå. Jag gick och handlade lite saker och sen gjorde jag äppelpaj och lagade tacosen till ikväll :)

Nu blir det Idol och nån film sen sängen för imon är det jobb 9-15.

Ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback