12 november

Hur kommer det sig att man vaknar nästan varenda natt och bara tittar på klockan och somnar om? Det är iaf skönt att se att man får sova några fler timmar. Jobbet gick riktigt bra faktiskt och till min stora förvåning var jag inte så trött. Men jag gillar den tiden för den går så himla snabbt. Efter jobbet gick jag bort till mammas jobb för att se hur hon har det för jag har aldrig varit där. Nu har jag precis kollat på bonde söker fru och nu blir det nog Greys. Jag ska jobba 7-16 imon med så det blir sängen tidigt.
Sen ska jag fundera på om det blir Cityfesten på kvällen eller inte. Jag har inte riktigt besämt mig än.

Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej! Tänkte precis föreslå att maila familjens adress till dig. men kom på att jag bytt email adress och tagit bort alla gamla mail :(. Dom hette typ mcnearly och bor i huntington beach, du kan väl försöka med google. annars så pratade jag med en tjej från cc, Louise. Hon vet kanske.



Är du med CC? jag åker den 8:e så det är bara 25 dagar kvar nu. Imorgon åker jag till stockholm och på måndag ska jag hämta mitt visum.



Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback