10 november

Vilket väder vi har i Sverige. Det har nog regnat i stort sett hela dagen. Vi skulle gått iväg med barnen till vättern men när vi kom utanför dörren började det bara regna mer och mer. Barnen hade overaller och regnkläder på sig. Jag hade ingenting sånt. Men barnen trivdes nog ändå men vi gick ner till lekparken istället men när vi kom tillbaka vara alla blöta och kalla. Fy vad tråkigt det är när vädret är så.

När jag kom hem fick jag syn på en annons om en kamera och när jag väl fått för mig någonting så är det rätt svårt att stoppa mig. Jag har en kamera men den stängs av hela tiden och jag vet inte riktigt vad som är fel. Och jag behöver en ny kamera när jag åker men jag tänkte köpa det när jag kom dit. Men planerana ändrades för denna kameran var nedsatt nu så jag åkte upp innan jag började jobba och köpa den. Hoppas den är lika bra som jag tror.

Sen skyndade jag mig till jobbet för Ida mådde inte bra så jag skulle jobba lite åt henne och sen rullade kvällen på helt okey. Imon skulle jag jobbat på dagis sen kväll på Mcd men planerna ändrades där med så det blir bara jobb på dagen på Mcd.

Jag tänkte att jag skulle gå upp i tid imon och gå en promenad. Om vädret tillåter såklart. För nu har jag gått upp tidigt idag så jag måste hålla i det annars blir allt fel för mig.

Ne nu ska jag ta och sova.

Godnatt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback