ge mig ork!

Jag orkar inte mer, jag kan inte och jag vill inte. Eller viljan finns där. Viljan att klara det och få bra resultat men viljan att sätta sig ner och lära sig det finns inte lika nära. Jag orkar inte med så mycket och jag vet inte hur jag ska få ihop det. Hur tänker ni när ni lägger allt på samma vecka? Det svåraste också. Jag får helt enkelt memorera alla sifforna i bokföringen och komma ihåg om de ska vara på debet eller kredit. Det kan gå. Vilken tur jag skulle ha då!
Har precis vart ute och gått en liten sväng med Annie och pratat av mig lite och nu sitter jag här men det tråkiga periodiseringar häftet igen. Tänkte ta en dusch och sen ta med mig tråkigheterna till sängen.


Ibland tror jag att jag bara inbilar mig.
Ibland tror jag att det är för bra för att vara sant.
Ibland tror jag att allt är en lögn.
Men egentligen så vill jag tro på allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback