8 maj

Jag älskar vädret :) Det får gärna vara såhär ett bra tag nu så jag kan sola och bli brun.
Vi satt och gjorde klart det mesta på projektet idag och sen var det svenska. Det är så himla många resursdagar nu så vi kunde nästan tagit studenten en månad tidigare.
Efter skolan åkte jag hem och la mig i solstolen och där somnade jag. Sen blev det Ki Box med Lina. Jag gillar passen mer faktiskt så det får bli pass nästa vecka :)

Nu ska jag sova för imon börjar jag tidigt (har knappt gjort de på hela veckan). Jag har bara en lektion sen ska jag och Lina ut till Inga och prova våra balklänningar. Jag hoppas att den ser ut som jag föreställt mig annars vet jag inte vad jag gör men jag litar på att Inga kan sin sak :)
Sen ska jag bara ta en sväng på stan för köpa present till min lille kusin och kanske hitta en studenklänning. Jag hoppas att jag gör de för nu orkar jag inte leta längre och efter de ska jag ut till Farmor och äta på lunch.
På kvällen kommer tjejerna ut hit och vi ska äta och umgås lite sen får vi se om det blir utgång eller inte men det lutar mer åt en mysig hemmakväll i mitt uterum :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback