5 maj

Att jag aldrig lär mig att jag ska gå och lägga mig i tid. Jag skyller ifrån mig på vissa när det gäller det istället!
Det var inte lätt att komma upp idag men man får ju skylla sig själv. Sista lektionen var inställd så det var bara två lekioner, matte och fixa iordning arbete. Nu är helvetes arbetet klar och jag orkade verkligen inte med det i slutet och självkart ska ju word hålla på och krångla. Men jag börjar bli van nu men jag hoppas att arbetet blev bra.
Men så glad ska jag inte va för de för när det ena arbetet är klart är det bara dags att börja på andra.
Efter att vi suttit kvar i skolan någon timma och skrivit massa gick jag och danni till cactus för vi var så himla sugan på kebabtallrik som var år och dag sen man åt. Men efteråt var vi inte lika sugna längre för man blir ju äckligt mätt.
När jag kom hem hade jag gärna sovit en stund i soffan men jag var tvungen att plugga turism men ögon orkade inte hålla sig öppna så jag somnade ändå. Vad ska det bli av mig?
Jag har knappt pluggat någon turism och jag vet inte hur det kommer gå imon. Jag vet bara att jag inte orkar mer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback