30 maj

Jag var vaken allt för länge igår och tröttheten övergick till hunger. Jag mådde så himla illa så jag var tvungen att gå ner och hämta lite yoghurt. Men vad gör jag inte jo jag välte ner en flaska som står på räcket där uppe och den trillar ner i trappan och rullar runt. Självklart vaknade mamma till. Att jag alltid ska vara så klumpig. Men illamåendet gick inte bort ändå. Jag borde gått och lagt mig för flera timmar sen. Men varför egentligen? Jag hade ju ingen tid att passa idag. Det är underbart att vara ledig.

Idag har jag bara kollat på Deperate som mamma spelade in förra och denna tisdagen sen ett gossip girl avsnitt. Jag skulle solat men det såg så disigt ut men det kanske bara var jag som inte orkade titta så mycket.
Jag ska kanske ner till marknaden med Fia om en stund.
Och kvällen har jag ingen aning om vad det blir.

Ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback