3 maj

Jag har inte skrivit på ett tag men jag har gjort så mycket annt.

I onsdags var det först dags för intervju med rektorn på högskolan och den gick bara bra och han var duktig. Efter det var det bara att skynda sig och göra iordning sig för att sedan åka in på förfest hos joossan där vi grillade och hade trevligt. Men ibland blir det för mycket av det roliga men jag hade en kul kväll :)

På torsdagen hände det inget alls för jag mådde som jag förjänade och sov hela dagen och jobbade med arbetet.

Igår var jag på lager med Fia, Sebbe och hans kompis och hans bror. Jag hittad bara två koftor, en enkel tröja och sen blev det tre skor på scorett outleten som jag är nöjd med :)
På kvällen åkte jag och Fia in till hemmakväll och hyrde hairspray och köpte lite gott och åkte hem till henne och kollade. Den var bra men jag var så himla trött.

Idag har jag suttit med arbetet i flera timmar eller egentligen hela dagen och nu är jag klar med all fakta så jag ska bara sammanställa det och det får bli imorgon. Ska snart åka ut till Sara och grilla lite men jag väntar på att mamma ska komma hem med bilen.

Ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback