29 maj

Jag har INGEEEEEET mer i skolan. Jag är överlyckligt men samtidigt känns det rätt knäppt. Vem vet när man skriver prov igen. Och sen var provet så sjukt svårt idag med. Anita gör gärna lite lättare prov så är du snäll :) Det spelar ingen roll hur mkt du pluggar de är skit svåra ändå.
Efter skolan var slut så gick jag, Carro & Madde bort till Piren en stund och åt glass och la oss en stund men vi hade ju inte de rätta kläderna så vi åkte efter en stund. Turen blev hem till mig för att hämta bikini och sånt för att sen åka hem till Madde och sola en stund. Där låg vi ett tag innan vi åkte in för att kolla på balen och där blev vi stående i nån timma. Var fina dem var :) 

Jag vill också och snart är det min tur. Bara en vecka kvar vilket är sjukt det var ju inte alls längesen man stog där och kollade och drömde sig bort och nu är allt klart och om en vecka går jag där :)
Efter de gick vi bort till Claras och åt en taccotallrik och efter en stund kom Danni och där satt vi ett tag.
Man ska ju njuta nu när man har tiden till det mesta.
Imon blir det vätterstranden för mig och madde. Det ska pressas.

Nu sitter jag och kollar på finalen av so you think you can dance. Jag älskar dans!

Just de jag beställde ett par chinos ifrån Ellos för 75 kronor ett riktigt kap och de kom idag bara 4 dagar (vardagar) efter och var jätte snygga så dem kan jag rekomendera. Vet inte riktigt vart jag hittade dem men leta på :)

Ha det så bra :)

Det var ett tag sen det namnet stog med i telefonlistan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback