28 maj

Då var det inga mer redovisningar kvar i skolan :)
Idag var det reklamredovisning och det var rätt kul att se vilka ideer alla hade.
Den skoldagen blev inte så lång så jag Danni och Lina gick bort till Kaffebönan och åt lunch.
Efter de gick jag och Dannie en sväng på stan och hennes påsar fylldes på men jag fick iaf en söt klänning/top ifrån Gina och en vanlig "hemmatröja". Skit bra ju :)
Sen blev det jätte fina balsmycken som jag blev jätte nöjd med och en söt vit rosett till håret. Den ska inte vara till balen!
Sen satte vi oss på Wayne`s och drack en Smootie, is te och åt en blåbärsmuffins. Sen satt vi där i några timmar och pluggade affärsjuridk. Jag fick förresten reda på bokföringsprovet idag och det lönar sig att ha sifferminne ibland iallafall när man sätter de högsta betyget ;)
Vi hade inte fått nog av shoppandet så vi gick en runda till och då fick de bli en skjorta, kjol och en marinblå keps.
Men det fick gott och väl räcka!

Nu sitter jag hemma och har precis förhört mig själv lite på alla bolagsformer och det börjar sätta sig.
Och nu blev jag sugen på något som jag alltid blir och det där med bal bantning lägger jag ner. Jag är för sötsugen helt enkelt och det är inte något som går att få bort snabbt. Bantning kanske var att ta i men inte äta så mycket godis kanske blir bättre.
Så jag tror att de får bli något gott ändå och sen blir det affärsjuridiks boken och jag resten av kvällen.
Imon är sista provet och jag kommer vara gladare än någonsin.


Han är hemma :)

Ha det så bra :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback