26 maj

Jag har ingen ork till någonting och jag gjorde som jag sa igår jag skrev siffrorna på provet och räknade ut det efteråt. Hur mycket kan man då?
Men jag har verkligen inte ork längre. Efter skolan åkte jag bort till hemmakväll och köpte godis som jag sedan blev äcklad av efter två bitar. Jag gör alltid så! Det är inte ens gått längre. Sen satt jag och pratade mer med Annie och pluggade mindre sen blev jag för trött och satt mest och skrattade åt ingenting. Hur bra mår man då?
Men hur bra är det att skita i allt när det bara är tre jobbiga dagar kvar. Det skulle ju inte vara någon höjdare.
Så jag gick ut och satte mig på altanen med mitt stora täcke virat om mig och läste filosofin. Men så lätt var de inte för ögonen föll ihop direkt och jag vaknade till lika fort och var kvar på samma mening och så höll de på tills jag tvingade mig själv att läsa allt sen somnade jag. Sen vaknade jag hur fort som helt när en äcklig bild kom framför ögonen och då blev jag pigg och läste allt ännu en gång. Är det något som sitter? Nja knappast. Men istället för att sitta här och klaga på hur dålig jag är på att plugga kanske jag skulle försöka läsa igen eller ta en promenad.
Det lutar mer åt plugg faktiskt.

Ha de så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback