25 maj

En varm dag som denna (dock blåsig) har jag vart uppe sen kl 5 och där efter tagit på mig linne, underställ, munktröja, fleecetröja, fleecejacka, jobbarbyxor, halsduk och vantar för att stå på ett lager i 8 timmar. Det är kallt där inne!
Konversationerna i gångarna varierar mellan:
- när ska vi äta?
- kan vi inte äta senare?
- ska du också ha keso?
Verkar mitt jobb kul och intressant? Vi pratade om det idag faktiskt att jobbet är inte kul men de man jobbar med trivs man ihop med det tråkiga är bara att man åker runt helt själv på sin truck. Visst fuskar vi lite ibland och springer runt och pratar ;)
Men det sköna var att jag jobbade den tidiga tiden för då hinner ma göra endel efter. Jag fick sån ångest över allt som är nästa vecka så egentligen ville jag bara hem. Men nu är jag hemma och har vart i 2 timmar och har läst både finansiering och filosofin.
Har precis ätit upp en bit smörgåstårta som pappa tog med sig hem ifrån farmor som var hur god som helst :)


Nu ska jag plugga och sen sova tidigt :)
Ha det så bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback