23 maj

Äntligen fredag. Men denna helgen är inget att se fram emot eftersom att den kommer bestå av massa plugg och jobb. Men som jag sa till Jossan innan så är detta sista helgen som jag verkligen måste plugga och kämpa. SISTA provet är på torsdag och vem vet när jag sätter mig och skriver prov igen.

Efter designen gick jag och Liselotte bort till stan där jag inhandlade dyrt schampo och balsam. Det är sjukt vad det ska kosta. Men jag tänkte att jag skulle testa frisörens och se om det blir någon skillnad och om det är bättre. Sen blev det lite små grejer på hm som duschtvål och deo och även ett linne :) Väl inne på Gina blev det en söt t-shirt med en rosett på. Det jag letade efter var egentligen en kjol, jeans jacka och byxer. Men det får bli en annan dag. Jag vet att jag inte borde men jag har att-ha-begär!

När jag kom hem satte jag mig utanför pappa och ann-sofies sovrum och åt min mackmakeriet macka och solade i nån timme. Det stekte på rätt rejält och där är det helt vindstilla. Färg har jag iallafall fått och lite bränd är jag med.
Sen när pappa kom hem blev det fika och glass i solen :)

Nu hade jag tänkt att plugga lite filosofi sen blir det grillning.
Resten av kvällen är fortfarande ett frågetecken men jag får se vad dom dyker upp.

Måste tilläga att jag blev på mycket bättre humör när Fia ringde innan och sa att jag klarade matten.
Då blev jag glad. Andra kanske inte tycker att det är så mycket att komma med men för mig är det jätte stort eftersom det är något jag har jätte svårt med. Men nu är jag glad :)



Ha det så bra :)

image176

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback