22 maj

Liselotte ville ha en uppdatering så jag får väl följa det :P
Nu ville hon att jag skulle skriva ett inlägg om henne. Varför inte?
Hon heter Liselotte Wahlgren och är 18 år gammal (snart 19).
Hon går samhäll Ekonomi på Erik Dahlbergsgymnasiet, sitt sista år.
Hon jobbar på Scorett och Harrys. Liselotte är en trevlig människa.
Men den 15 juni lämnar hon sverige i hela 4 månader för att jobba på Kreta. Hör av dig när hejdå-festen blir av. Du är skyldig mig en Alfons tårta ;)
Vad vill du mer tilläga om ditt liv liselotte (jag kan ju inte avslöja allt för mycket).



Idag var provet i marknadsföring och jag har ingen aning om hur det gick. Varken bra eller dåligt. Det var ett bra svar. Efter de var det dags för min och Carros svenska opponering som gick bra. Skönt att vara av med den så nu kan man stryka några grejer på listan. Efter de gickjag bort till friskis en stund och väl hemma la jag mig i soffan och kollade på The Holiday :)
Nu måste jag nog plugga lite. Tyvärr!
Sen ska jag sova tidigt för jag somnar nästan på bussen varje dag nu men jag vågar aldrig somna. Tänk om man vaknar på sista busshållplatsen. Ne sånt vill jag inte vara med om.


Ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback