21 maj

Det gick som det gick!
Idag var det dags för svenska opponering och jag lyssnade bara eftersom min är imon. Vissa har åsikter så det smäller om det och vissa är så himla kritiska. Vi ska säga vad som var bra och dåligt och inte bara dåligt. Jag hade blivit ledsen om de hade sagt allt de sa idag till mig eller så hade jag frågat va de höll på med. Jag ska iallafall opponera på Carros och hon på min och jag tror att vi säger lite snällare saker än vissa gjorde idag.

Efter skolan hann jag bort till smyckesbutiken vid juneporten och kollade ut vad jag önskade mig så nu är det nog klart vad jag önskat mig utav alla :)
Sen gick jag bort till Sköna jag för att kolla så att de hade rätt löshår till mig och sen fick jag kolla på bilder på håruppsättningar och jag blev extra fäst vid en och det kommer bli hur bra som helst. Ge mig den dagen nu!
Sen var det dags för plugga igen för ovanlighetens skulls sen fick jag nog och gick ut på en snabb promenad och sen förhörde jag och liselotte varandra och nu får de va och gå som det går. Man kan ju inte plugga ihjäl sig.

Den 2 juni blir det liseberg med tjejerna i klassen eller de som kan och vill. Jag ställer direkt!


Nu ska jag sova.
Godnatt : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback