16 maj

Igår var det dags för ännu en studentfest. Varför är det alltid så lite folk? Jag kan förstå att det är för att de lägger den på en vardag. Men vi tar studenten snart och det måste ju firas :)
Även att det var lite folk dansade jag, danni, malin och carro på för fullt. Kvällen var iallafall bra och jag hade bilen också vilket var skönt eftersom jag kunde åka när jag ville.
Jag sov lite för länge i morse men det behövdes och nu har jag hunnit städa och fixa iordning lite.
Nu ska jag plugga lite, äta och sen gå ut och gå. Sen när mamma kommer hem måste hon klippa mig. Håret ser helt hemskt ut :( Ville inte klippa det nu innan allt men jag måste ju och jag ska ju ändå ha i en massa löshår.

Ne nu måste jag verkligen plugga!
Ha en bra dag :)



två är en för mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback