14 maj

Det skulle kommit tre föreläsare tills oss på förmiddagen idag. Det skulle vara föredetta elever som startat eget och lyckats efter studeten. Av dessa tre avbokade två efter 8 och den tredje kom vid halv 11. Så det kändes lite onödigt att vara där så tidigt. Efter de gick vi bort till Jensen och åt (som vanligt). Men jag hade ju ätiti där tillräckligt många gånger för att få en gratis biff. Yeah :)

Efter det var det dags för vals och vett och etikett kurs som slutade mycket tidgare än vad som sagts vilket var skönt. Jag och Danni gick bort till stan en sväng och jag köpte en stor smink borste och hon gick för att fixa naglarna och jag gick till gymmet där jag sprang en sväng.

Nu sitter jag hos mamma och kollar lite på tv. Greys börjar snart och jag har missat de i flera veckor så det ska bli kul att se vad som hänt. Gossip Girl börjar på tisdag. Lycka :)


Ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback