12 maj

Vad skönt det var att sova länge idag (även att Liselotte ringde och väckte mig 7.45 :P)
Jag åkte in lite tidigare för att gå till banken och ha matte en stund i skolan sen var det stens lektion. Vi har börjat med det nya svåra nu men jag tror att jag fattar endel ändå. Idag fattade jag mer än förra gången så imon fattar jag nog mer än idag. Jobbigt allt blev!
Efter skolan åkte jag bort till hår 2000 för att få bort min äckliga utväxt. Nog är den borta alltid och blondt är det också. Väldigt blondt. Jag är nöjd för det som skulle bort är ju borta och det är ju alltid ovant i början men jag tror att det kommer bli bättre om ett tag. Efter de gick jag ner till stan för att kolla bal/studentskor men de fanns inte i min storlek där så de la undan dem på A6 där jag senare köpte dem.
Resten av kvällen har jag suttit med turismen - min drömresa och nu är jag klar. Skönt att vara klar med något en vecka före.

Veckorna fram över kommer bli jobbiga. Vi har alltför mkt iplanerat och mer ska de bli. Det händer för mycket denna veckan också och jag vet inte vad jag kommer hinna med. Jag skulle vilja sätta träningen högt upp på listan men det känns som att den får vänta. Men det får de bli ändring på. Nåt springpass på gymmet ska jag nog hinna med :)
Nu ska jag sova för imon är det en lååååång dag och jag hoppas på att få träffa sara på slutet av dagen : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback