11 maj

Det fina vädret skulle inte hålla i sig :(

Jag börjar med fredagen eftersom det blir enklast så.
Balklänningen blev hur fin som helst och jag är verkligen nöjd. Jag längtar verkligen till dagen då jag ska ha på mig den :)
Efter de åkte jag ner till stan snabbt och tro det eller ej hittade en studenklänning och jag föll direkt sen hittade jag en söt tröja till lille Wille. Sen var det bara att stress handla och sen åka ut till farmor och farfar. Vi åt god mat och satt och pratade i nån timme sen var jag tvungen att skynda mig hem. Fia kom först och hjälpte mig med maten och sen kom de andra och vi åt gott och pratade massa. Huvudämnet var nästan Björn Gustafsson så datorn åkte fram sen så kollade vi på några klipp. Det var meningen att vi skulle vara kvar här men sen vílle vi in till stan ändå. Vi tog stämpel på centrum och sen satte vi oss på Piren vilket var trevligt men lite kallt där uppe.
Kvällen avslutades på centrum med massa dans :)

I lördags var vi i Tidaholm för att fia min lilla kusin som fyllde ett år. Han var så himla söt och charmig så jag hade gärna tagit med mig honom hem och han var inte det minsta ledsen och satt så glatt hos alla.

Väl hemma åkte jag, fia och danni in till jensen och åt. Dom åt efterrät och jag mat :P
Sen blev det bio - what happens in vegas. Hur bra som helst. Den var verkligen värd att se och det var absolut min humor. Den ska jag se fler gånger :)
Och efter bion gick vi vidare till piren en stund.

Idag har jag jobbat vilket var tråkigt men tanke på hur fint väder det har varit. Men eftersom det var pingstdagen idag så rullade det in lite exta pengar och då är det ju dumt att inte jobba. Men jag hann sola några timmar innan ändå.
Nu är jag hemma igen och tänkte sova om en stund men det är ju resurs imon så jag får ju sova länge ändå :)

Godnatt :)

image172

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback