En dag kvar

Dagen började med att jag försov mig lite smått men jag hann med bussen ändå. Sen gick vi (klassen som var där) och fikade med Anita på malmborgs vilket var trevligt. Det är en lärare som man verkligen kommer sakna.
Sen åkte jag och Danni hem hit och solade och somnade för det var så himla skönt att ligga ner.
Dags för ännu en bal så jag åkte in vid 4 och stog där till efter 6. Min kära vän fia kom ju sist men det var värt att vänta på. Vackrast och sötast av dom alla, hoppas din kväll blev precis som du önskat.

Efter de gick jag, jossan, danni och martina till sir simon och åt vilket var gott men mättande.
Sen kom Andreas över en stund och vi gick igenom allt till imon.
Det är bal imon MIN bal. Det kommer bli bra. Det måste bli bra
Nu sitter jag och kollar på sex and the city och ska snart sova ska bara prata lite med C först :)

Godnatt :)


Du var sötast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback