can you hear me?

Stressade in till stan med bilen och sprang in på gina och rean. Självklart var det mycket utplockat och alla drog som vanligt. Men jag fick med mig ett par baggy jeans, tights, underkläder, tunika och en väska så det är inte illa :)
Sen stressade jag ut till doktorn som inte hade något att säga. Jag har varit hos henne innan och hon vet ju ingenting för precis som förra gången säger hon - "vänta lite så ska jag bara gå och kolla med min äldre kollega".
Men det fanns inga konstiga skäl till att de försvunnit utan jag skulle ha tålamod och hoppas på att de växte ut igen sen tog de lite blodprover för att vara på den säkra sidan. Tänk vad blod det finns i kroppen egentligen. Det pumpar ju bara ut.
Ska ta och laga lite mat till resten av familjen som är duktiga och är ute och springer. Vad gör jag? Jo jag sitter här med datorn i knät och mobilen i andra handen. Jag är lat jag vet. Men jag ska snart upp till a6 och möta sara för att sen va med henne och amanda och förmodligen se på någon film :)
Nu har jag och sara planerat något v, 28 iaf. Det var år och dagar sen jag träffade den damen så det ska bli trevligt :)

Ha en bra kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback