bara att klicka..

..sen kommer det hem!
Det blev lite shopping på Hm sen när jag kom hem och Danni hängde på. Så jag klickade hem en lång skjorta, bikini, ett gulligt sov linne och en jeans jacka. Bra köp tycker jag och de kommer väl nästa vecka förutom jeans jackan som kommer v. 28

Den blev en tur på stan innan med Danni och Daniel.
Fixade även visa kort som kommer hem om 5 dar.
Tyvärr får jag inte med min New York design men jag får göra om den.
Efter det gick vi bort till Claras och åt en god morotskaka.
Sen har jag bara suttit ner i x antal timmar.
Men det kan vara skönt det med. Jag orkar verkligen inte jobba imon. Men varför inte bara vänja sig. Jobblivet har ju knappt börjat. Men en dag ska jag också ha ett jobb som jag vill gå till : )


Dags att sova kanske. Ta en promenad imon innan jobbet kanske?
Ja det får nog bli så.

Godnatt : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback