7 juni

Idag har jag legat på stranden med laget, mickan, Lena och Karin. Massa prat, solning, fika och bad. Det var jätte trevligt. Det är inte ofta man träffar alla så.

Igår kom Danni hit en sväng med glass och jordgubbar som vi åt upp rätt snabbt sen låt vi och solade i några timmar. Ett dopp i våran pool blev det också. Jag skulle ljuga om jag sa att det var varmt men det var skönt och svalkande.

Baldagen alltså den stora dagen. Självklart skulle något gå fel och det började redan hos frisören. Det löshåret som jag skulle ha gick inte att locka. Både jag och frisören började bli lite nervösa. Hon testade med plattången först som inte gick alls men det gick med den vanliga locktången sen. Håret blev hur fint som helst och man kände sig verkligen fin. Sen var Liselotte lite försenad hem så sminkningen blev lite sen men jag hann hem och ta på mig klänningen, ta ett glad champagne och fotas innan det var dags för förfesten på Velvet. Alla var så himla fina. Det är inte varje dag man kommer se alla så. Tiden gick så snabbt och helt plötsligt var det dags att flytta sig till bilarna för att rulla in på stora hotellet. Kvällen var jätte bra och underhållningen var också rolig. Det enda minuset var efterfesten som var på Centrum. Det var inte alls många som var där och mina fötter gjorde så sjukt ont och jag tog av mig dem vilket var mitt största misstag för jag vägrade att ta på mig dem igen. Men jag fick kämpa på ändå. Dem ska inte på mina fötter på studenten det är en sak som är klar. Men jag hade en trevlig kväll :)

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback