4 juni

Jag har verkligen inte haft tid att skriva här. I skolan är man knappt men det är så mycket annat som ska hinnas med. Det finns så mycket att skriva och berätta men det har jag inte ork till och jag tror inte någon orkar läsa.
Men det har hänt endel som tåls att tänka på. I mitt liv gäller allt eller inget och det kan både vara bra och dåligt men nu känner jag bara att det blev för mycket på en gång. Det blev för många bollar i luften och någon måste bort.
Jag tar det som det kommer.
Det är snart bal vilket är rätt knäppt egentligen. Klänningen hänger på garderoben och bara väntar på mig :)

Så mycket hade jag att skriva men nu är det dags för sängen.
Orkar inte skriva här mer.
Kanske får tillbaka den orken någon annan dag.


Ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback