30 juni

Då var det dags för veckan då klockan ringer kl 5 och man ska hoppa upp och gå till jobbet. Riktigt skönt är det att bara dra på sig myskläder, sätta en toffs på huvudet och vara osminkad. Vem bryr sig hur jag ser ut inne på arla. Vi är alla lika heta gröngörlingar. Men det finns inga listor tidigt på morgonen eftersom nattpersonalen tagit hand om allting. Så det fick bli en seg dag på jobbet idag och tidig frukost. Ju fler timmar som gick testo flummigare blev vi. Men man märker hur arla ser ut när det inte finns något att göra. Vi gömmer oss bakom pallar och gör ingenting, andra sitter på truckarna någon annanstans och några andra spelar fotboll med en boll gjord av plast :P Och detta får vi pengar för!
Det blev en massa plockningar tillsammans idag istället för det har knappt funnits några listor på hela dagen. Jag och Sandra erbjöd oss att städa pausrummet som såg hur äckligt ut som helst. Det blev renare iaf men det var sjukt äckligt att städa. Men vad gör man inte för att fördriva tiden.
Eftersom det inte fanns så mycket att göra och vi blev tröttare och flummigare så blev det massa fula bilder. Såhär ser en dag på arla ut. Jag vet att mitt jobb ser dystert ut men hey jag har kul ändå :)



             


I got a pocket, got a pocketful of sunshine.
Do what you want, but you're never gonna break me.
Take me away. A secret place.
A sweet escape.Take me away.

Take me away to better days.
Take me away. A higher place.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback