29 juni

Juni är snart slut. Tiden går fort ibland.
Mina uppdateringar har visst inte varit så bra ändå. Men jag har ju jobbat 15-23 tills i torsdags sen i fredags blev det tidiga dagar och imon börjar det tidiga schemat. Rätt skönt att gå tidigt eftersom man hinner med endel efter kl. 15.
Jag trodde det skulle vara jätte jobbigt att jobba 8 timmar varenda dag men till min stora förvåning är det inte så jobbigt. Tiden går snabbt konstigt nog!

Efter jobbet i fredags blev det en kväll med Danni och Fia. Vi köpte mat och lagade tacos och sen blev det film. De var helt tysta men jag var nog övertrött och rastlös så jag pratade mer än jag borde. Men filmen var faktiskt helt okey. Det stog att det skulle vara en thriller men ingenting hände förrens det var några minuter kvar och han dödar en :P
Klockan blev lite för mycket och det var tufft att jobba dagen efter men timmarna rullade på.


Igår kom några kompisar till sara ner ifrån stockholm vilket var jätte trevligt. Jag hade inte vart ute på ett bra tag men det var kul :) Först var vi hemma hos sara en sväng och det blev ett nytt spel vilket jag lärt mig. Sen blev det piren och till sist centrum.
Väl hemma satt jag och pratade med Danni i en timma om jag vet inte riktigt vad men jag sov bort lite för mycket av dagen idag så jag hoppas att jag somnar ändå ikväll.


Jag orkar inte mer!




Saker jag klickat hem som förmodligen kommer nästa vecka :)
(Ett sött linne också men det fanns inte kvar på sidan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback