24 juni

Goddag :)

Jag måste verkligen vända tillbaka dygnet. Jag har vänt uppochner på det och jag somnar aldrig längre och därför sover jag för länge på morgonen. Vet inte riktigt när jag somnade inatt men jag kollade på klockan ett x antal gånger men ändå var jag uppe vid 10. Några timmars skillnad är det iaf. Hade tänkt att gå en lång promenad men jag hittade inte mina skor och jag kände att tygskorna var ingen hit om jag kände för att springa. Istället tog jag en tripp bort till meddo och solade en stund. Det känns ju som att det kan ta ett tag innan det fina vädret tittar fram igen. V.28 är det väldigt välkommet och får gärna stanna fram till v.32 :)
Fick lite småprodukter av hudoteket efter ansiktsbehandlingen och jag tänkte att jag skulle börja använda dem. Den ena är en olja som man ska lägga under dagkrämen. Den ska hjälpa mot torr hud och tillföra fukt. Men jag känner mig bara allmänt kladdig men jag antar att den hjälper och när dagkrämen och id kommit på ser det inte lika kladdigt ut längre.
Hoppas den hjälper.
Ska äta lite innan jag åker in och möter upp Danni för en tur på stan.



Imon börjar helvetet och några veckor framåt.
Kyla, kyla och kyla.
Jag kommer dra på mig en sån mega förkylning.



Ha en bra dag : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback