19 juni

Jag sa visst att jag skulle börja skriva lite mer.
Men vad har hänt egentligen?
Jag har vart med mini mest och i tisdags åkte hon, jag och fia till east end och åt. Det var hur gott som helst men det kändes som att vi rullade fram efteråt. Efter de åkte vi ner till stan igen och mötte upp telenor killarna. Visst går det att trycka ihop sig i bilar. Telenor xpress kan de mesta ;)

I onsdags var vi och tränade och det kändes verkligen att det var ett tag sen man rörde på sig. Men tiden har ju inte riktigt räckt till men det var skönt faktiskt.
Sen på kvällen mötte jag upp jossan för att kolla på fotbollen och sen kom emelie efter hon jobbat så vi satt där med varsin godispåse och efter 2-0 fick SATC åka på istället :)

Idag skulle jag träffat malin för det var år och dar sen jag träffade henne men hon fick hoppa in och jobba så jag somnade om en stund och sen blev det städning av rummet. Sen tog jag bilen in till pappas jobb så den fick bli tvättad och fin.
Sen var det dags för ansiktsbehandlingen som var hur skön som helst. Höll på att somna flera gånger. Tycker verkligen att ni borde gå och testa det. Nu får man 25% också om man går hos deras nya hudterapeuter. Känner mig verkligen ren i ansiktet nu. Egentligen borde man lägga ner mer pengar och tid på sin hy. Men pengarna och tiden räcker ju inte till för de produkterna tyvärr. Fick med mig lite testprodukter hem så jag ska kolla om de är bra för min hy. Hon tyckte att jag hade fin hy vilket jag tackar för. Men sjävklart förstorar man upp det mer själv men jag tror att hon vet vad hon pratar om. Jag är fortfarande orolig över mina fransar så jag hoppas att doktorn har något bra att säga på måndag.

Idag ska jag va hemma för första gången på veckan. Har vart på vift hela veckan så det kan va skönt att bara va hemma. Ska nog kolla på nån film och sen lägga mig i tid. Klockan har ju blivit mer än 02 varje dag nu och sen sover jag bara bort dagarna. Inte bra inte bra alls. Så det ska bli ändring på det nu.

Ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback