17 juni

Det är rätt sjukt vad mycket jag sover. Efter studenten sov jag till klockan 18, gick därefter upp och kollade på film och gick och la mig vid 00 och sov till 13 dagen efter. Men jag tar väl igen för alla dessa skolåren.
Jag har inte orkat blogga på ett tag men ska kanske börja med det igen.
Studentdagen var hur bra som helst förutom att regnet öste ner på oss från skolan till kyrkan.
Utspringet blev bara lamt och vi hoppade bara runt men vad gör de vi var lyckliga ändå och flaket var hur kul som helst. Det var nog inte någon som hade någon röst kvar efter den turen. Sen var det bara att åka direkt hem till släkten, prata lite och äta och jag ställde mig i en varm dusch. Fick jätte fina smycken som jag själv valt ut och presentcheckar som jag ska använda till en ansiktsbehandling som jag ska gå på på torsdag.
Förfesten hos Lina var hur trevlig som helst. Det går att trycka in en hel klass i en 1a.
Harrys var fullt med folk och klassen var splittrad, vissa var på harrys, andra på huset, centrum och piren. Men självklart var kvällen rolig ändå. Efterfesten var helt onödig och hölls i Huskvarna med någon sanda klass. Vi orkade inte mer så vid 5 fick taxin köra oss hem :)

Igår blev det lunch med Danni på Claras med en god tacotallrik och massa prat.
Sen fastnade vi vid telenorkillarna nere på hoppetstorg och danni gick därifrån med ett abonnemang och 3 nummer.
Sen gick jag och åt och pratade med C en stund. Sen vidare till a6 med Danni där det blev lite småköp och schampo köp. Nu ska mitt hår vårdas. Förresten så har jag klippt de kort igen. Orkade inte med de så det fick åka av. Efter de blev det en god fika och lite köp på Ikea. Galgar för min del för garderoben utökas och minskas hela tiden.

Vaknade för en stund sen så jag har bara ringt hudoteket för bokning av ansiktsbehandling och sen ringt vårdcentralen. Jag har ju tappat mina ögonfransar på ett ställe, en hel klump är borta och de vill inte växa ut. Jag har gått runt så med det ett tag nu och det andra ögat har börjat bli likadant. Jag mår bara dåligt av att titta på det i spegeln. Så nu har jag en tid hos doktorn så jag hoppas han kan säga vad det är eller hjälpa till med nåt. Visst jag vet att de ska växa ut men efter hur många månader då?
Nu ska jag åka till Fia och vara med och passa lilla F :)

Ha en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback