nobody said it was easy..

Jag får verkligen inte sova!
Men idag kunde jag inte ligga kvar längre i sängen.
Åkte iaf in till stan för att möta upp Lina och vi åt en sallad på bernards och pratade lite sen var det dags att hjälpas åt med ansökan. Det tog sin lilla tid men nu är det mesta ifyllt förutom det långa personliga brevet som måste bli bra. Man måste ju vara lite unik för att de ska välja en. Som de sa innan så är ju alla ansökningar likadana och det är bara det där lilla extra som gör att någon sticker ut. Men svenskar var väldigt välkomna som aupairer. Direkt efter att vi var klara ringde de ifrån aupair byrån och frågade om jag var intresserad. Byrån och min kontaktperson verkar inte prata så mycket med varandra eftersom de båda ringer mig var och varannan dag men självklart är jag intresserad och hon bokade in mig preliminärt på flyget första veckan i januari. Vad fort allting går. Kanske ska ha en familj också men det hoppas jag att jag får snart :)

Efter det var klart blev det lite småköp: en Bh och massa smågrejer på cubus som underkläder, strumpor, lypsyl och sånt. Min lilla kusin hade vart hemma en snabbis innan men självklart hann jag inte hem. Men jag hoppas att jag får träffa han snart ändå :) Men det var en annan söt bebis som var hemma när jag kom hem så jag satt mest och tittade på henne :P

Nu kom jag hem för en stund sen. Vi åkte upp till stadsparken och spelade minigolf. Jag ville göra något kul så jag drog med mig familjen upp dit och pappa vann som vanligt. Imon blir det förmodligen lager och jag lär inte hitta något som vanligt men jag har ändå inget annat planerat så det kan bli kul. Sen hoppas jag på ett glatt samtal lite efter halv 2. Du SKA klara det och jag tror på dig :)
Nu är det skräck på femman nämligen Saw men ingen gillar skräck i den här familjen så jag vill inte titta själv.

Ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback