Mamma Mia

Igår var det dags. Allt var planerat sen länge men alla skulle vara tysta eftersom födeldesdagsbarnet inte visste någonting. Jag, Lina och Mickan tog bussen två timmar innan de andra så vi hann med lite shopping innan och en god sallad till lunch. Alla somnade på bussen så vi var pigga när vi kom fram men vi kom till ett regnigt Göteborg istället för soligt som vi hoppats på men den kom fram senare och då blev det för varmt. Jag köpte iaf en mysig grå kofta ifrån hm, en tunika och skärp ifrån rut mfl och en oversize t-shirt ifrån monki så jag är nöjd med köpen. Jag ska ju bli en sparsam människa hur nu detta ska gå. Efter några timmar kom de andra fram och vi gick och mötte dem men jossan visste inte att vi var där så det var kul. Vi sprang runt på stan och sen gick vi bort till Hard rock Cafe och åt en god middag sen bar det av till Scandinavium och Mamma Mia. När musikalen väl började och de började sjunga fick jag rysningar direkt. De som sett den innan har sagt att den varit hur bra som helst och jag kan inte göra annat att hålla med. Man kunde låtarna och gungade med och allt var hur bra som helst. Det kan varit det bästa jag varit på så har ni möjligthet så tycker jag absolut att ni ska åka till Göteborg och de sen för det är värt varenda krona. Det är verkligen en upplevelse så på torsdag går vi på filmen ;) haha vi får inte nog! efter musikalen gick vi bort mot stationen och sen var det dags att ta bussen hem. Alla somnade direkt eller ja försökte sova men en viss person pratade hela tiden så det gick inte så bra. Men jag och Lina var hur pigga som helst så vi satt där bak och lyssnade på gamla låtar på hennes mp3 och det spelades både det enda och det andra men vi hade hur kul som helst. Det var verkligen en bra dag. Tack alla :)

        


Idag har det blivit poolen hela dagen och jag ska absolut inte klaga för det är så himla skönt. Nu har jag precis duschat och funderar på vad jag ska ha på mig. Ikväll blir det först grillning här hemma sen ska jag in till Piren med Emelie och Carro en sväng och det ska bli trevligt :) Det är så mysigt att sitta ute på kvällarna nu när vädret är så bra.
Och imon tar vi en hel dag på Axamo :)

Ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback