: )

Nu har jag jobbat min sista jobbdag eller jag ska ju tillbaka v.32 men det är ett tag kvar. Jag trodde att dessa veckor skulle gå hur segt som helst och att jag skulle ha jätte tråkigt men dessa veckor har varit jätte roliga och är redan slut. Det tråkiga är bara att jag inte känner någon av de jag ska jobba med de sista veckorna men det får lösa sig.

Vet inte riktigt vad jag ska göra på all min lediga tid eftersom att alla andra jobbar men om jag blir allt för rastlös får jag väl hoppa in och jobba. Nästa år ska vi ha samma semsester :P

Jo du jag vågar och jag ska göra nånting åt det men inte detta året utan mina planer är att åka i januari eller nästa sommar. Det är min dröm och läs inte då om du tycker det är så jobbigt att jag skriver om det hela tiden vilket jag inte gör!

Imon blir det stan en sväng sen ska jag åka till mamma och vi ska prata endel, äta lite och hon ska fixa mitt hår. Det kan inte se ut som det gör längre så jag får helt enkelt klippa av det. Hoppas det inte blir alltför kort bara.

Nu ska jag kolla på massa laguna beach avsnitt och vänta på att Danni ska ringa :)


Det är inte ens gulligt eller smickrande längre utan det har gått över gränsen för längesen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback