9 juli

Meningen var att jag skulle gå upp i tid idag och hinna springa, duscha och städa lite här hemma. Men istället vaknade jag 12.30 och fick en chock men jag hann med allt utan springningen så det får bli en annan dag istället. Det fick bli pannkakor till frukost och det är inte varje dag det händer :P

Det är ju tur att jag är så himla lättroad för jag skrattar hela tiden på jobbet och så roande är det ju inte men de jag jobbar med har jag kul med. Jag och sandra fick gå hem tidigare vilket jag även fick igår :)
Efter jobbet åkte vi ner till mcdonalds och var onyttiga.
Nu sitter jag här och kollar på Laguna Beach och pratar med fia.
Jag ska förresten på Aupair möte på lördag så nu känns det mer verkligen. Vågar jag?



Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback