5 juli

Efter en seg jobbdag åkte jag direkt hem och sov i tre timmar och det var så himla skönt.
Sen fick jag skynda mig och duscha och fixa iordning mig och allt sen bar det av till carro där jag, carro och emelie satt en stund. Det blev musik och massa prat innan det bar av till Piren där hela kvällen spenderades.

Idag har jag sovit hur länge som helst sen åkte jag upp till a6 en sväng för att byta min mp3. Det var iaf vad jag trodde men han som var där fixade den så nu har jag kvar min rosa plutt. Sen hälsade jag på Danni en stund och sen köpte jag kuddar och matburkar. Lite vuxenpoäng :P

Väl hemma fick jag höra om olyckan direkt och även att jag inte har någon nära koppling till någon utav dem så kunde jag inte hålla tillbaka tårarna när jag läste artiklarna och det var innan jag ens visste vilka som hade varit med i olyckan. Alla tankar for runt i huvudet om vilka som kunde varit med.. Det är ofta olyckor händer men sällan med människor ifrån denna trakten. Mina vänner känner dem och jag lider med dem för jag vet hur förstörd jag skulle vara om jag fick ett såndant besked.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback