3 juli

Ännu en riktigt seg dag på jobbet. Jag försår verkligen inte varför vi ska vara där klockan 06 när det ändå inte finns något att göra förrens efter 8 eller t o m 9. Det är ju bara dem som förlorar pengar på det och vi med iof men jag hatar att bara dra runt. Antar att jag är för van vid Mcd´s stress dagar.
Men efter man har haft andra rasten så rullar timmarna på som bara den så jag ska inte klaga.

Väl hemma solade jag en stund och sen hade jag fått brev ifrån posten om att mitt hm paket hade kommit. Jag skrev att jag ville att de skulle informera mig via sms men det gjorde de tydligen inte. Men kläderna passade iaf och var jätte fina. Bikinin var dock inte lika rosa som jag trodde och skjortan var lite stor men den var snygg ändå och med ett skärp i midjan blir det nog fin fint.
Sen gjorde jag en god sallad med massa fetaost och räkor som jag längtar efter att äta på lunchen imon.

Nu är det dags för vänner och mat och sen blir det sängen om en stund.
Jag gick och la mig lite efter 22 igår men ändå var jag som en levande zombi idag.
En dag till på jobbet sen är jag ledig en dag sen blir det jobb i 4 dagar till innan jag går på semester.
Snälla låt de va fint väder.


Ha det så bra : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback