28 juli

Tider flyger verkligen iväg och dagarna också. Det är faktiskt agusti snart vilket är lite tråkigt eftersom allt går så snabbt. Men iaf! I fredags var det dags för att fira Fia. Allt var planerat sedan tidigare men fick planeras om hela tiden men till slut löste sig allt och blev jätte bra. Turen började med en sväng på stan för att hitta en present till damen. Detta kan vara svårt ibland vill jag lova men vi hittade en ändå som jag tror blir jätte bra. Sen blev det god mat på Amadeus och sen åkte vi vidare upp till rosenlund för att spela minigolf. Vi hade skit kul i början och tog massa fula bilder men egentligen är det ju bara kul i början så de sista banerna blev inte lika seriösa. Sen åkte vi hem till Danni för att fixa lite sen åkte vi tillbaka till Piren där allt annat folk var så det blev en massa prat. Sen blev födelsedagsbarnet trött och åkte hem men jag och Danni dansade vidare uppe på centrum :)

På lördagen blev det så mycket solning som jag orkade. Med andra ord lite lagom. Det blir för varmt på den lilla plätten det blåser ju aldrig där. Sen var det dags för att göra iordning sig sen mötte jag upp Emelie i stan och vi gick till Amanda som hade förfest borta på torpa. Det var jätte trevligt men väldigt varmt men det var kul ändå sen fortsatte kvällen på piren :)

Igår var det dags för jobb eftersom jag missade min förra söndag och en tjej ville byta så passade jag på att ta den. Men jobbdagen var rätt händelserik. Det började med att det hade vart flera borta från morgonpasset och vår driftledare sa att han hade all rätt att hålla oss kvar tills allt var postat. Aldrig! Det var väl inte vårat fel att de andra hade skitit/sjukanmält sig ifrån jobbet. Men vi jobbade på ändå sen lyckade en viss person ta sönder en hel maskin för att han tryckte in en pall samtidigt och den blev en himla smäll och allt stog still nån timme och det var fil överallt. Detta gjorde att flera truckar blev stående eftersom maskinen inte kunde hämta nytt i de gångarna. Sen förstörde en viss annan person en truck som blev stående mitt i en annan gång och man fick göra runt den. När driftledarna står där mitt i gången och försöker laga den råkar en viss annan person köra på den. Driftledarna skrattade bara men de fick inte ihop den ändå utan fick köra bort den med en stor truck sen. Allt var slut och allt var 0 så det var lite kaos på jobbet ändå. Men när klockan var 22 så smög alla hem ändå för driftledaren hade ju gått hem vid 5. Haha.
Så jag åkte förbi preem och köpte med mig choklad sen åkte jag hem till Danni för en pratstund. Och vi hann verkligen prata om allt möjligt. Tack vännen :)

Idag har jag mest legat på ett uppblåstbar djur i poolen och det har vartit skönt men nu fick jag nog av värmen och tog en paus.

Imon bär det av och det ska bli skit kul. Jag har många förväntningar men jag hoppas det är bra :)
Det tråkiga är bara att jag inte har några batteri till min kamera men jag får väl fixa det där i värsta fall.

Ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback