24 juli

Till att börja med Grattis på födelsedagen Fia :) Hoppas du haft en bra dag och jag hoppas att morgondagen blir hur bra som helst :)

Har bara legat och solat hela dagen men det blev lite för varmt ett tag så vi åkte till pappa istället och la oss på en madrass i poolen. Varmt men skönt och svalkande sen blev det ännu mer solning hemma hos mamma. Skönt att vädret är tillbaka.
Har egentligen bara en ledig vecka kvar och jag börjar fundera på vad jag har gjort hela sommaren. Knappt ett skit men det finns inte så mycket att göra när alla andra jobbar så då får man ta vara på de korta stunderna på bästa sätt. Nu är det iaf två roliga dagsutflykter nästa vecka som jag ser fram emot. Jag ska åka till Johanna i Borås. Det är inte lätt att få ihop en dag med de damerna men nu var iaf Johanna ledig så det ser jag fram emot :)
Nu är allt ivägskickat så det är bara att hoppas och vänta på att någon vill ha mig :)

Nu sitter jag här och väntar på att Danni ska ringa mig så får vi se vad kvällen bjuder på för roligheter.



Ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback