23 juli

Nuså är mitt rum vitt och det känns mycket större. Eller det känns som att jag har för mycket golvyta över. Färgen blev iaf helt okey. Jag och mamma är ju inga mästare på att måla så vi säger att det är okey.

Började bli lite stressad över allt med ansökan med tanke på att den ska vara inne imon men jag åkte iaf förbi Fia så fick hon skriva på referens pappret, grannen för en annan referens och sen Danni för en tredje referens men hon skippade de och skulle komma förbi efter jobbet istället. Efter det blev det shopping på Ikea och lite nya grejer till mitt rum. Det blev tavlor, ljus och lite smågrejer sen lunch :)
Sen satte jag mig i solen en sväng men det var ju nästan för varmt så jag orkade inte mer. Förutom den stunden då jag somnade vilket var riktigt skönt men jag ville hellre få iordning på mitt rum. Det tråkiga är att en tavla inte har följt med hem. Vi hittar den inte hemma men jag skulle ringa tillbaka till Ikea imon och kolla om vi glömt den.

Danni kom förbi en sväng sen också och skrev på pappret och sen körde hon mig till pappa för att jag skulle hämta en sak. Det kan vart den roligaste bilfärden på länge. Ett gott skratt :)

Nu ska jag kolla lite på tv och skriva mer på mitt personliga brev :)

Ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback