21 juli

Nemen titta det fina vädret börjar titta fram. Jag och Annie tog iaf en sväng på stan för att leta lite och hon hittade sina efterlängtade converseskor och jag kollade runt. Jag hittade istället ett par som liknar converse, ett par gladiatorskor på rea och en mysig kofta på Gina. Efter det åkte jag hem till mamma och åt middag och packade upp mina grejer. Imon ska vi måla om mitt rum. Det har jag längtat efter hur länge som helst. Blir det som jag tänkt mig kanske jag tom kommer trivas här! Niclas har ju flyttat in datorn i sitt rum nu med så nu slipper man honom på heltid. Jag bor inte här så ofta ändå men skönt att slippa datorn eftersom jag ändå har min egna.
Vet inte riktigt vad kvällen bjuder på men jag vet att Danni slutar om nån timme så man kanske kan stjäla henne ifrån Daniel men det återstår att se :)

Ha det så bra :)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback