20 juli

Timmarna gick och klockan blev bara mer och mer och jag kunde verkligen inte sova och jag mådde bara sämre och sämre. Vi var väl hemma runt 11 igår men jag var verkligen inte trött men när jag väl la mig började jag må så himla illa och huvudet sprängde. Så jag var nog vaken till långt efter 3 och roade mig med att lyssna på regnet och spela spel på mobilen. Så det första jag gjorde när klockan ringde 4.50 var att sjukanmäla mig för huvudvärken satt fortfarande kvar. Jag har ånget över att jag inte gick till jobbet men det var första gången jag gjorde så och det är ju inte direkt någon vana. Idag har vi haft massa gäster. Farmor och Farfar, Ann-Sofies  mamma, bror, fru och deras barn. Så det har blivit en massa god mat och massa prat. Sen åkte jag och Niclas till mamma och brännde över lite filmer så jag tänkte kolla på dem nu.
Var inne på den andra datorn innan och hittade massa bilder ifrån allt möjligt som skolavslutningen i 9an, suck, konfirmation, midsommar 06, casio 05 + 06, sälen, Skolavslutning sp1a. Det är kul att hitta sånna bilder.
Bjuder på endel :)

                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback