19 juli

Det är knappt någon ide att hoppas på att det är fint väder längre. Visst det regnar ju inte men det är inget solväder för det. Jag tog iaf på mig joggingskorna och sprang skogsrundan nedanför oss. Så himla jobbigt då men skönt efteråt. Men jag hatar min astma. Jag orkar ingenting men det är väl bara att vänja mig. Det kunde varit värre (som en viss person Alltid säger.) Sen blev det en barnfamiljemiddag. Haha det är rätt kul egentligen. Vi har bott tillsammans hur länge som helst men det är inte ofta alla är hemma och äter samtidigt iaf inte vi barn. Eller vad ska vi kalla oss?
Sitter i uterummet och skriver mitt personliga brev och ser att det kommer in en fågel som flyger in i varenda fönster. Det gick inte att få ut stackaren. Jag öppnade upp överallt men den bara flög runt så vi stog alla härute och försökte få ut den och sen satt den på bordet hur länge som helst och hade nog brutit benet. Men efter ett tag flög den iväg av sig själv. Det är jobbigt när fåglarna bara flyger in så. Det är ju inte första gången de gör så eller bara flyger in i ruten. Men det är ju inte lätt för dem att förstå. Det finns ju människor som går in i fönsterrutor också ;)

Ska snart ta och göra iordning mig sen ska jag hämta upp Emelie sen blir det nog grillkväll hemma hos Sara. Planerna ändrades för innan var det hos Amanda men nu är det hos Saschie :) Stannar nog bara en stund eftersom det är jobb som gäller 6-14 imon.

Ha en bra kväll :)


Jag har fortfarande inte fått ordning på mina kommentarer. Är det någon som vet hur jag får bort allt det svarta?

Damen har börjat blogga så gå in på 
Dannis blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback