17 juli

Jag får inte sova ut för pappa kommer in och väcker mig. De har ju semester nu och han tycker ju inte att jag ska sova bort mina dagar. Men jag vill sova!
Jag åkte iaf bort till Lollo idag och fixade papprerna och sen stressade jag hem för att åka in och möta upp Fia. Vi hann gå en kort sväng på stan innan danni kom och det var dags för lunch. Fast vi kom inte på nåt gott ställe på stan så vi åkte upp till a6 istället och åt på soya.
Jag hade på mig mitt nya armband idag som jag fick av M&M i studentpresent men idag var första dagen jag använde det. Jag gillar det starkt! Men väl uppe på soya ser jag att det inte sitter kvar på min arm. Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta men jag gick runt och letade efter de och ringde jlt och allt men det var ingen mening med det. Sen kollade jag med daniel om han hittat det på jc eftersom vi stod hos honom en stund men inget svar där heller så jag trodde att jag hade förlorat de. Sen hade daniel hittat det utan att ens säga det till mig. Åå vad glad jag blev :D men nu vågar jag inte använda det mer!

Nu ikväll har vi haft skräckfilms kväll ett gäng hemma hos Danni. Halloween såg vi och jo den var skräck eller som vanligt alla dog(nästan). Men den var helt okey faktiskt.
Kom precis hem nu så jag tror att jag ska sova efter att jag lagt på med danni och vårt meningslösa samtal. Det låter ungefär så som att båda sitter och andas. Men snart har vi nog nåt mer att prata om.
Tänkte ta och gå en promenad imon sen ska jag in till stan och luncha och prata med lina sen ska vi kolla på våra ansökningar och hjälpa varandra lite.

Liselotte hoppas att du har det bra därnere och att du lever livet för det är du värd.
Jag hoppas att jag kan komma ner och hälsa på dig sen :)


Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback