15 juli

Det är tråkigt att ha semester när ingen annan är ledig.
Jag vill göra något. Jag vill åka iväg. Jag vill ha kul och ha massa roliga minnen.

Igår satt jag mest med aupair ansökan och fick även tag i Lollo så jag ska nog åka till henne imon så hon kan skriva på alla papper. Vissa saker förstår man ingenting av och på vissa ställen har man ingen aning om vad man ska skriva.
Lina ringde iaf igår och sa att hon var jätte inne på att åka iväg och nu blev allt så himla mycket roligare. Så får vi som vi vill så kommer vi hamna nära varandra och ha ett jätte bra år. Vi pratade om att vänta lite med att åka eller iaf till januari för då hinner de hitta en familj till oss båda i samma område. Och det känns nog lite dumt att bara åka iväg NU. Så därför väntar vi lite så jag ska inte lämna er nu och ja danni jag ska lämna dig ett helt år men du ska finnas kvar här när jag kommer hem :P
På dvd vi fick på aupair mötet är det en jätte söt liten tre åring som säger såhär i slutet "will you be my new aupair?" Så har hon hela ansiktet tryckt mot kameran. Så söt :)
(ni eller du som tycker att jag skriver mycket om det. Läs inte då för jag kommer skriva mer om det)

Nu ska jag fixa iordning mig lite och göra någonting av dagen.
Kan ju inte förstöra alla dagar med att bara göra ingenting.
Men visst är det skönt :)

Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback