13 juli

I fredags var det tänkt att vi skulle åka till falksgrav men killarna blev mer taggade på att gå ut istället så vi ställde på det istället. Jag, fia och danni gick först till tusen och en natt och efter en stund kom killarna sen blev det en kväll på piren. Vi var inne på centrum en snabb sväng också men det är aldrig kul där på fredagar längre.
Efter det åkte vi hem till danni och sov gott :)

Igår på dan var det dags för aupair mötet och danni följde med som stöd eller mer som hjälp för att få mig att åka. Lina var också där och hon som höll i det berättade vad som gällde och hur allting var och skulle vara och efter de fick vi ha enskilda intervjuer. Jag hade visst mina 200 timmar redan så jag måste fixa Lollo som referens. Eftersom att jag inte vet vad jag ska göra nu i höst eller har jobb eller vet om jag får vara kvar på arla känner jag att jag kan åka nu i höst redan. Annars blir det i januari. Men skickar jag in min anmälan inom två veckor skulle hon skynda sig och kanske fixa så jag åker redan i september. Jag vill så gärna men vågar jag? Jag ska våga och jag ska åka. Om Lina bestämmer sig för att åka nu skulle de försöka fixa så vi hamnade i samma område :)

Efter det hann jag bara hem och fixa iordning mig för att sedan åka tillbaka till danni där vi fixade lite mat och väntade in killarna. När de väl hade kommit var spelet igång och kvällen var hur rolig som helst och det finns massa att prata om idag ;)

Nu tänkte jag att jag skulle kolla på ännu mer Laguna Beach avsnitt och sen bara ta det lugnt.

Ha en bra dag :)

Du är så himla skrattretande och full av så himla många lögner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback