11 juli

Igår blev det en halvdag på stan och jag inhandlade ett par nya tights, bas linne och en rea klänning sen blev det ett efterlängtat brunt skärp att ha i midjan. Sen kom Fia ner efter sitt jobb med och vi letade kläder till helgen men jag hittade ingenting så jag får leta på här hemma.
Efter stan åkte jag hem till mamma för att prata, äta och fixa mitt hår. Jag hade köpt med mig lite fika med. Visst är jag en snäll dotter :)
Det blev för lite prat och för mycket fokus på mitt hår som numera är kort upptill men längden är ungefär den samma. Men det är så himla skönt att allt slitna är borta och man kan dra igenom håret utan några problem. Håret klarar inte alltför mycket.

Efter Danni hade slutat jobba åkte jag ner och mötte upp henne och vi hyrde två filmer: Juno och the heartbreak kid men vi orkade bara se på Juno och sen var vi både hur trötta som helst. Sen hade vi köpt med oss mat ifrån Wok & Co med och de var inte illa det men hur mätt blev man inte då. Det kändes som att jag skulle rulla fram efter och då mådde man ju bara allmänt äckligt.
Hon skulle ju upp och jobba idag medans vissa andra är lediga ;)
Men hon skjutsade iaf ner mig en bit på sin cykel vilket var år och dar sen man fick skjuts på cykel sen gick jag vidare ner till stan och solade en stund och nu sitter jag hemma och kollar på tv.
Väntar på att fia ska ta och höra av sig så blir det nog en promenad :)

Ikväll blir det en tur till falks grav ;)

Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback