1 juli

Ledig dag idag :)
Vaknade och såg till min stora förvåning att det var fint väder ute så jag satte mig med inpackning i i solen så den skulle värka fint. Sen var det dags för att fixa iordning sig och möta upp Danni och Fia i stan för shopping och lunch. Det blev mat på sesam och det var gott som vanligt. Sen blev det lite för många påsar efter ett tag men jag köpte iaf en blommig kjol, en hög kjol, vita tygskor, tub bh, Ucla myströja och ett baslinne. Jag erkänner att jag är shopping galen. Och vad har hänt med mig? Alla dessa skor. Men jag älskar tygskor jag erkänner det också men dessa ska få vara nya och fina ett tag och stanna i garderoben tills de jag har nu är svarta istället för vita. Efter all shopping satte vi oss på Waynes och drack en smootie och jag testade chai latte men jag vet inte riktigt vad jag tyckte om den men helt fel var det inte. Sen hämtade G upp mig och vi åkte upp till stadsparken och åt glass sen blev det en tur ner till maxi för att köpa sallad tills imon och lakrits youhurt :)

Nu har jag kollat på tv en stund och sen läst Aupair bloggar och det riktigt drar i mig för jag vill så gärna. Jag kommer åka tro det eller ej. Men det som håller mig kvar är vännerna men lova att ni inte glömmer bort mig på ett år. Men vi har ju massa tid på oss innan jag bestämmer mig för att lämna sverige men just nu fick jag en tanke. Varför inte åka redan nu i september?



Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback