1 augusti

Agusti? Tiden går för snabbt!

Idag var det planerat att ligga på stranden men när jag var påväg att packa väskan imorse tyckte pappa jag gjorde lite fel eftersom jag inte ens tittat ut och det var moln överallt och ingen sol. Men vi gav den en chans ändå och åkte in till stan och åt vid hamnkanalen och då blev vädret bara bättre så vi gick bort till stranden ändå och där låg vi i några timmar och det stekte på som bara den så bada var bara ett måste. Blev ingen solkräm idag eftersom jag glömde den och nog brände jag mig lite. Gör lite småont i ansiktet men det lägger sig nog över natten. Sen blev det bio med Emelie - Mamma Mia såklart. Se den! Den är så himla bra eller var kanske man ska säga. SATC filmen och denna kan lätt vara de bästa jag sett och jag skulle kunna se dem om och om igen :)
Sen åkte jag hem till danni och var där ett bra tag men nu är jag hemma igen.
Imon är allt lite halvklart faktiskt men jag hoppas att det blir bra. Som det ser ut nu blir det Johanna hit eller jag dit men vi kanske kan fixa så att båda kommer iväg. Jag ska prata med henne men det blir säkert bra i vilket fall :)

Nu väntar sängen.
Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback